niedziela, 26 lutego 2017

giveaway - rozdanie :)



Beatko, Karolino, Sylwio, Aniu, Agnieszko
(Autorki komentarzy pod moim ostatnim postem)
dziękuję Wam za odwiedzenie mojego bloga :) 
i zainteresowanie zestawem kreatywnym ;)


postanowiłam podzielić go między Was:



















Proszę o Wasze adresy na maila
crochetand@gmail.com


P.S. Jeżeli któraś  z Was ma pomysł na wykorzystanie uchwytów do torebki proszę o info w mailu z adresem, dołożę do paczki pierwszej zainteresowanej osobie ;)  




11 komentarzy:

  1. Łał super ! Zaczynam przygodę z koralikami ,więc mi się baaaardzo przydadzą :)
    Dziękuję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zaskoczenie! myślałam, że wygra tylko jedna osoba, a zostajemy obdarowane wszystkie - świetny pomysł! :) DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę i już rozgrzewam szydełko;-)
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jakie cudeńka z tego powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno, Dziewczyny mają już chyba jakieś pomysły :) co mnie bardzo cieszy :)
      pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  5. Zaglądam a to na mnie taka niespodzianka czeka :) Dziękuję bardzo takich odcieni koralików nie mam jeszcze w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, Karolino, Agnieszko paczki zostały wysłane dzisiaj :)
    Sylwio, do Ciebie nadam przesyłkę jutro :)
    Jestem bardzo ciekawa co też powstanie z tych drobiazgów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. uchwyty powędrowały do Karoliny :)

      Usuń
    2. Paczuszkę otrzymałam w piątek:) ślicznie dziękuję!

      Usuń
  7. Dziękuję za przydzielenie mi zestawu do tkania :* Dziękuję za przypomnienie :* trochę mi się choruje i przegapiłam wyniki :***

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...