czwartek, 17 lipca 2014

dla mnie :)



Te wszystkie fantastyczne rzeczy dostałam od fantastycznej cioci Eli z Łodzi :)
dla której nie ma rzeczy niemożliwych. 
Energiczna, pomysłowa, utalentowana !
Jedną z Jej cudnych świątecznych kartek pokazywałam TU
Mam nadzieję, że będę mogła pokazać jaszcze więcej Jej prac: 
pięknych koronek, haftów, frywolitek itp.

A tymczasem to ja mam dużo do zrobienia.
Twórcze dni się zapowiadają :D
Już jutro pierwsza odsłona!

*

There are wonderful things which I've received from Special Person - Friend of the family Ela from Łódź :)

She is very creative, talented and very very energetic :)
One of her stunning works you can see here --> Christmas card .
And how cool would it be to show you more beautiful laces, embroideries crosses and many other things made by Her.
I hope that will be the occasion to present it someday. 

Now I have a lot to do with those accessories :)
It will be creative time :D
Follow my blog to see results ;) Tommorow first part !


Tatting and crochet strings were made by Ela.
I'm going to use them to make something special :)














Dziękuję Ciociu Elu  :)

6 komentarzy:

  1. Ojej, ile skarbów! Aż Ci zazdroszczę! I z niecierpliwością czekam, co z nich stworzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama nie wiem, co najpierw: szydełkować, haftować, frywolitkować, pleść...? ;)

      Usuń
  2. A ja jak zwykle z opóźnieniem piszę...
    Cudne kolorki, jestem niesamowicie ciekawa co z nich powstanie:)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie coś na każdą porę roku - taka kolorystyka :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...