piątek, 18 lipca 2014

złoto Bałtyku ...




Sznurek zrobiony na szydełku przez zdolną ciocię Elę z Łodzi (o której pisałam wczoraj - tutaj) wykorzystałam do zrobienia naszyjnika.
Ozdobiłam go prawdziwymi bursztynami znalezionymi na bałtyckiej plaży.


*


Beautiful crochet element made by Ela (I wrote about Her yesterday - here) is perfect to unique jewellery.
I decorated it with ambers of the Baltic Sea.



amber necklace made by Ela from Łódź and me :)






 












beautiful Polish coast where you can find ambers ....


cudownych wakacji !
:)

7 komentarzy:

  1. Piękny naszyjnik, świetny pomysł na jego wykonanie. Bursztyn to nasz prawdziwy skarb :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękno naszyjnika to zasługa mojej Cioci Eli z Łodzi :) ja go tylko wykończyłam :)

      Usuń
  2. Piękny naszyjnik. Uwielbiam bursztyny. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie to wykombinowałaś i bursztyny piękne!!!
    Super pomysł i to serduszko..:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam bursztyny w każdej postaci :)
      a serduszko było w paczce od Cioci Eli :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Niesamowity naszyjnik, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...